canada goose jacke canada goose uk moncler outlet moncler online uk Canada Goose Tilbud Time Billig Canada Goose

Wizerunek firmy

Firma to charakter. Przedsiębiorstwo, które wie, czego chce wzbudzi zaufanie klientów. Przekaz może być różny – za cel możemy sobie postawić budowanie atmosfery rodzinnej, profesjonalnego teamu, ludzi „dobrej roboty” lub błyskotliwych speców od informatyki. Chodzi o czytelny komunikat. Pozytywny, klarowny i nie pozostawiający wątpliwości wizerunek wzbudza zaufanie. Budowanie relacji z klientem za pomocą właściwych narzędzi komunikacji zapewni harmonijny rozwój każdego przedsiębiorstwa.

Zaczynamy od logotypu

To podstawowe narzędzie budujące wizerunek firmy. Od tego jaki on będzie zależą kolejne kroki.
Dobrze jest pomyśleć zawczasu o drobiazgach, które za jakiś czas okażą się cenne. Podstawowe formaty, które będą nam potrzebne w naszych działaniach promocyjnych to:
podstawową (wektorową) do druku na tle jasnym,
do druku na tle ciemnym,
do druku w skali szarości,
rozszerzoną do wykorzystania na stronie, reklamie internetowej,
dla nadruków na obszarach o innych kształtach
Właściwie przygotowany logotyp to doskonałe narzędzie promocyjne. Dzięki niemu prace nad wizytówkami, ulotkami, koszulkami firmowymi czy materiałami prasowymi będą posuwać się znacznie szybciej.
Gdzie zatem umieszczamy logo?
O tym już wspomnieliśmy. Nie ma właściwie ograniczeń. Bazę stanowi jednak zestaw promocyjny – wizytówki, papier firmowy, papeteria, papeteria elektroniczna, teczka firmowa oraz użyteczne w promocji dodatki – oznakowanie samochodu firmowego, wszelkiego rodzaju szyldy informacyjne, kalendarzyki listkowe, kalendarze trójdzielne, długopisy firmowe, koszulki, kubki z nadrukiem logo.
Dziś swoje logo można umieścić na wszystkim, ograniczeniem jest wyłącznie nasza wyobraźnia. Doceniajmy oryginalne pomysły. Ciekawym podłożem promocyjnym może być zabytkowy samochód czy paralotnia. Pamiętajmy, że to gdzie umieścimy swoją reklamę definiuje w znaczącym zakresie naszą firmę. Dotyczy to w równym zakresie mediów jak i otwartych powierzchni reklamowych, np. w budzących takie czy inne skojarzenia miejscach.

Logo -przykłady:

frorum polskich przedsiebiorcow- przyklad logo 3 frorum polskich przedsiebiorcow- przyklad logo 4 frorum polskich przedsiebiorcow- przyklad logo 5 frorum polskich przedsiebiorcow- przyklad logo 2 frorum polskich przedsiebiorcow- przyklad logo frorum polskich przedsiebiorcow- przyklad logo 1

Strony internetowe

Dobra strona internetowa to strona o prostej i czytelnej konstrukcji. Musi być sterowna i łatwa w obsłudze. Chodzi o to, żeby internauta znalazł poszukiwane informacje w maksymalnie krótkim czasie. Znudzony klikaniem klient to stracona szansa na interes. Firmowa witryna powinna estetycznie korespondować z wizerunkiem przedsiębiorstwa. Wybieramy tę samą kolorystykę, staramy się by fotografie były autentyczne i, co ważne, w dobrej jakości. Wysiłek włożony w profesjonalną stronę internetową jest opłacalną inwestycją.

Facebook i inne portale społecznościowe

Dziś Facebook stał się równie ważny jak strona internetowa. Jedno nie może obyć się bez drugiego, oba media powinny konsekwentnie wspiera politykę marketingową firmy.
Facebook to 350 milionów użytkowników na świecie. Ta liczba ciągle się zwiększa podobnie jak skuteczność tego portalu społecznościowego jako narzędzia promocji. Pamiętajmy, że także i tego medium należy korzystać w sposób przemyślany. Mimo jego nieformalnej atmosfery unikajmy niepotrzebnego szumu informacyjnego na swojej stronie. Niech każdy artykuł (post) nawiązuje do działalności naszej firmy lub odnosi się do jej działań związanych z jej promocją. Unikajmy prywatnych informacji chyba, że są one związane z przedsiębiorstwem. Używajmy linków. Tego typu przekserowanie na pożyteczną stronę przysporzy nam fanów i doda wiarygodności.
Warto również wydać niewielką sumę na płatną promocję. Za kilka euro wiadomość o nowym produkcie dotrze do kilku tysięcy osób.
Nie zaszkodzi też umieścić profilu naszej działalności lub osoby odpowiedzialnej za przedsiębiorstwo w portalu LinkedIn. Ćwierkanie w Twiterze także może przysporzyć firmie grona wiernych fanów.